måndag 25 oktober 2010

Tack Elsa!


Idag kom ett paket från Elsa och hälsade på i min brevlåda, så jag bjöd in det ett slag.
I paketet fann jag ett förkläde och en havsblå sjal. Inte så tokigt.
Förklädet har fått vara med och bidra när jag nu håller på att göra svampcrêpes (som för övrigt är bland det godaste jag vet!)

Det får bli en snabb snabb bild. Jag önskar jag hade mer tid till att fotografera men jag får liksom inte riktigt till det. Himlen är isblå, pelargonerna är ljust dimmrosa och höstlöven blandas med solnedgångar och frostnätter. Jag önskar jag hade tiden, eller ännu bättre, skicklighet och talang. Åh får börja jobba på det snart!
Men till saken, Jag ville mest tacka och bocka för ett fint förkläde och en hemskt vacker sjal.
Tack Elsa!

2 kommentarer:

  1. Galet snyggt förkläde! Trodde först det var en klänning... :) Superfint (och ballt som man säger nuförtiden haha) tyg! Består förklädet av både överdelen och underdelen, eller är det en separat topp till? Supersnygg iallafall :) Passar dig!

    Kram Natasha du vet vem

    SvaraRadera
  2. nejnej, överdelen är min Håkan Hellström tröja, som jag förövrigt älskar. mycket.
    kram!

    SvaraRadera